Cody, 8 juli 2018 - Reisverslag uit Cody, Verenigde Staten van Anne-Marie Smets - WaarBenJij.nu Cody, 8 juli 2018 - Reisverslag uit Cody, Verenigde Staten van Anne-Marie Smets - WaarBenJij.nu

Cody, 8 juli 2018

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie

08 Juli 2018 | Verenigde Staten, Cody

Na een lekker eigen ontbijtje (weer onder de palmbomen) zijn we vertrokken richting Cody, door het Bighorn National Forrest. Onderweg ergens lekker koffie gedronken en verder op weg naar Bighorn Canyon, waar we een mooi uitzichtpunt bezocht hebben: Devil Canyon Overlook. Hier zouden Golden Eagles moeten rondvliegen, enorme vogels, maar die hebben we natuurlijk weer niet gezien. Beetje jammer. Inmiddels was het alweer lunchtijd, dus een mooi plekje gezocht aan een meer en daarna op ons gemak weer verder gereden. We waren al vroeg bij ons overnachtingshotel in Cody, dus we hebben de halve middag weer doorgebracht aan het zwembad. Het is net alsof we vakantie hebben, het moet niet gekker worden. Omdat we voor vanavond kaarten hadden voor de rodeo, waren we vroeg met avondeten. Daarna richting cowboys, cowgirls, paarden en stieren. Wat een spektakel. Echt een apart wereldje. Natuurlijk weer begonnen met het gebruikelijke bedankje aan alle veteranen, een rondje Amerikaanse vlag en het volkslied. Daarna kon de show beginnen. Het is zo leuk om iets wat je normaal alleen van TV kent, in het echt te zien! Erg leuk!! Het was vandaag een relaxte dag. We hebben geleerd van de vorige keer, dat we onze dagen niet meer zo vol moeten proppen en dat bevalt prima. Misschien komen we zelfs nog uitgerust terug! Tot morgen!