Grand Junction en Denver, 29 en 30 juni 2018 - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Anne-Marie Smets - WaarBenJij.nu Grand Junction en Denver, 29 en 30 juni 2018 - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Anne-Marie Smets - WaarBenJij.nu

Grand Junction en Denver, 29 en 30 juni 2018

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie

01 Juli 2018 | Verenigde Staten, Denver

Toen we vanmorgen wakker werden in Silverton, was de rook weggetrokken, maar het rookverbod was nog steeds van kracht. Toch maar weer stiekum in de auto gerookt.....Op naar de volgende canyon: Black Canyon of the Gunnison. Een wat kleinere canyon, met dit keer donkere (bijna zwarte) rotswanden. Meerdere uitzichtpunten bekeken en daarna naar ons overnachtinghotel gereden, waar we heerlijk een paar uurtjes aan het zwembad gelegen hebben. Na een prima ontbijt zijn we volgens programma naar Colorado National Monument gereden. Weer een heel erg mooi park, waar we het prima naar onze zin hadden totdat: ik mijn camera liet vallen!!!! Ik stapte uit de auto bij een uitzichtpunt en had de camera los liggen, stom!!!!! En dikke stress, want de lens zat los. Heel voorzichtig terug proberen te duwen, maar tevergeefs. Laat ik zo zeggen, het duurde even voordat ik weer bij was!! Mijn dierbare camera!! Arme Jan en Tim. We hebben het park afgemaakt in lichtelijke mineurstemming (understatement) en zijn daarna terug naar Grand Junction gereden. Navraag gedaan bij een tankstation en een Amerikaanse Mediamarkt gevonden. Om verder een lang verhaal kort te maken: een mooie nieuwe lens gekocht en iedereen weer blij. Crisis weer bezworen. Door al dat gedoe kwamen we een beetje in tijdnood want Tessa was onderweg en we moesten natuurlijk op tijd in Denver zijn. Maar gelukkig had Tessa wat vertraging dus we waren op tijd op het vliegveld. Vanaf nu zijn we dus weer compleet!!