Mariposa (Yosemite NP), 21 juli 2016 - Reisverslag uit Mariposa, Verenigde Staten van Anne-Marie Smets - WaarBenJij.nu Mariposa (Yosemite NP), 21 juli 2016 - Reisverslag uit Mariposa, Verenigde Staten van Anne-Marie Smets - WaarBenJij.nu

Mariposa (Yosemite NP), 21 juli 2016

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie

21 Juli 2016 | Verenigde Staten, Mariposa

Alweer een dag voorbij. Het gaat veel te snel. Vandaag zijn we weer de hele dag in Yosemite NP geweest. Vanmorgen zijn we eerst naar een paar mooie uitzichtpunten gereden en daar wat rondgewandeld. Vanmiddag hebben we twee trails (wandeltochten) gelopen. Daar waren we de hele middag zoet mee. Het waren echt wel pittige tochten en daar was ondergetekende natuurlijk niet zo heel blij mee. Veel klimmen en natuurlijk ook sterke dalingen. En dat waren dan nog maar tochten die gemakkelijk tot gemiddeld waren. Kun je nagaan hoe de moeillijke zijn. Maar goed, nadat ik de rest van mijn gezin eens flink uitgekafferd had, bereikte ook ik (bijna) de top van de berg. De andere drie hebben de top natuurlijk wel bereikt. Hahahaha. Het was wel de moeite waard. Het is daar ronduit schitterend. Natuurlijk waren we weer laat terug bij het hotel, dus maar weer snel even een vette hap gehaald (daar gaan mijn verbrande calorieën...). Morgen weer door naar het volgende park: Sequoia. Tot morgen (hopenlijk heb ik geen spierpijn morgen, hahahah)

  • 22 Juli 2016 - 08:05

    Trudy:

    Wauw schitterend mooi daar! Ben helemaal niet jaloers...

  • 22 Juli 2016 - 18:19

    B.Diddens:

    Geweldige foto,s zeker die van Tessa Wauwwwww

  • 23 Juli 2016 - 07:58

    Anne-Marie Smets:

    Ha pap en mam! Foto's van Tessa zijn zeker schitterend, maar mijn hart klopte in mijn keel. Ik heb ook nog foto's waar Jan en Tessa samen op staan. Tim en ik zijn daar niet op geweest. XXX

  • 24 Juli 2016 - 11:40

    Angelique:

    Wat geweldig allemaol. Let maar good op die waaghalze (Tessa en Jan) hahaha!
    Geneet der ngo van. En ik vind dich auk hiel stoer, Annemarie!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne-Marie

Actief sinds 28 April 2016
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 15713

Voorgaande reizen:

01 Juli 2019 - 21 Juli 2019

Marokko 2019

24 Juni 2018 - 20 Juli 2018

Amerika 2018

16 Juli 2016 - 07 Augustus 2016

Amerika 2016

Landen bezocht: