San Francisco, 18 juli 2016 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Anne-Marie Smets - WaarBenJij.nu San Francisco, 18 juli 2016 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Anne-Marie Smets - WaarBenJij.nu

San Francisco, 18 juli 2016

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie

18 Juli 2016 | Verenigde Staten, San Francisco


San Francisco, 18 juli 2016
Ik zit op dit moment op het dakterras van ons hotel. Gelukkig mag ik hier roken. En samen met een lekker gratis kopje koffie kan ik even schrijven. De zon laat zich helaas niet zien vanmorgen: San Fransico is, zoals blijkbaar vaker, in mist gehuld. Vandaag staat een stads-rondrit van 49 mile op het programma. Als het goed is, langs alle belangrijke bezienswaardigheden. Omdat we hier geen ontbijt erbij hebben, gaan we zometeen even een take-away ontbijtje scoren. Ontbijt is hier heerlijk. Vooral de bagels met creamcheese en de wafels vinden gretig aftrek. Onze huurauto is trouwens prima, een flinke Jeep. Volgens Jan rijdt hij lekker. Gisteren hebben ze onze eerste 650 km. gereden. Van LA naar San Fransisco. Zo, later meer.

  • 18 Juli 2016 - 20:30

    Dorret:

    ha ha ha super geneet der van buufkes

  • 18 Juli 2016 - 20:37

    Trudy:

    Heb je geen rookruimte op de kamer

  • 20 Juli 2016 - 09:12

    Susanne:

    Haha kin noow eindelik ut ganse verslaag laeze, waars iërs allein maar te laeze des ze zoots te rauke! Auk zeen ik noow pas de fotoos! Leuke fotobomb van dae chinees op Lombard street! Heej is ut op dit moment tropisch werm, dus ik haop det de plante ut euverlaeve( kump waal good)
    Gr
    Susanne

  • 20 Juli 2016 - 17:58

    Anne-Marie Smets:

    Su: het verslag stond er inderdaad niet helemaal op! Heb verschrikkelijk zitte kloten om het goed te krijgen. Toen ontdekte ik eindelijk mijn fout: ik had een lachebekje geplaatst na die tekst, dan valt alles daarna weg. Jullie zullen wel gedacht hebben: fijn voor haar dat ze daar mag roken, hahahah. We hebben trouwens ook nog een foto zonder chinees, maar vonden deze leuker! XXX

  • 21 Juli 2016 - 16:46

    Merie:

    Ik zeen noow pas de foto's.....die foto van baove Groenland....OMG!!!

  • 21 Juli 2016 - 17:13

    Anne-Marie Smets:

    Merie: moei hè!! Ik heb die foto's trouwens auk pas later dr op gezatte!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne-Marie

Actief sinds 28 April 2016
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 15728

Voorgaande reizen:

01 Juli 2019 - 21 Juli 2019

Marokko 2019

24 Juni 2018 - 20 Juli 2018

Amerika 2018

16 Juli 2016 - 07 Augustus 2016

Amerika 2016

Landen bezocht: