Los Angeles, 5 augustus 2016 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Anne-Marie Smets - WaarBenJij.nu Los Angeles, 5 augustus 2016 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Anne-Marie Smets - WaarBenJij.nu

Los Angeles, 5 augustus 2016

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie

05 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

Het eerste wat ik vanmorgen gedaan heb toen ik wakker werd, was inchecken voor onze vlucht van morgen. Kan maar vast geregeld zijn. Ik ben stiekem toch wel een beetje blij dat we weer naar huis gaan. En toch ook weer niet, heel dubbel. Na het uitchecken zijn we eerst ergens op ons gemak gaan ontbijten. Ergens waar wifi was natuurlijk, want Jan en Tim moesten toch echt even VVV's eerste wedstrijd van het seizoen volgen. Echt, mannen..... Ze hebben zelfs nog contact gehad met de Koel en een stuk wedstrijd gevolgd via Omroep Venlo. Heel apart om de stem van Mattie te horen in LA. Gelukkig wint VVV, Tim ook weer blij, en kunnen we verder. Eerst maar eens even naar Berverly Hills gereden. Naar de rich and the famous. Nou, om daar te wonen moet je wel héééél rich zijn!! Wat een huizen!! We hebben geen plattegrond van waar de celebs wonen, dus we rijden maar gewoon een beetje rond. Ook leuk. Daarna richting Rodeo Drive. Ook hier moet je weer hééél rich zijn, om daar te winkelen. Wij niet dus, hahaha. We rijden er alleen overheen en verder naar St. Monica Pier. Een soort Scheveningen dus. Lekker in het park ervoor gepicknickt (tussen de kanslozen) en daarna nog even de pier opgelopen. Best vermakelijk. Daarna hebben we de auto weer gehaald, die we voor 1,25$ geparkeerd hadden, geen geld. Het laatste stukje naar ons hotel is maar een kwartier, maar omdat het verkeer in LA altijd vast staat, deden we daar zeker een uur over. Nu zijn we dus terug in het hotel waar we ook begonnen zijn en we hebben toch precies dezelfde kamer als 3 weken geleden!! Heel grappig. Vanavond nog eten hier en dan zit het er echt op. Morgenvroeg om half 7 naar het vliegveld. Tot morgen......

• 06 Augustus 2016 - 09:31

Janine:

heeee femelie,ut zit der alweer op,kom veilig thoes.grt de giesjes

• 06 Augustus 2016 - 10:36

Gerda:

fijn dat jullie weer bijna thuis zijn,tot morgen zondag