Venlo, 30 juni 2019 - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Anne-Marie Smets - WaarBenJij.nu Venlo, 30 juni 2019 - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Anne-Marie Smets - WaarBenJij.nu

Venlo, 30 juni 2019

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie

30 Juni 2019 | Nederland, Venlo

Hallo allemaal,
Op veler verzoek (echt waar) én voor onszelf, ga ik weer een reisverslag bijhouden van onze rondreis door Marokko. Iedereen die de vorige keer op de lijst stond, krijgt ook nu weer een reisverslag. Mocht je hier geen behoefte meer aan hebben, laat het mij dan even weten, dan haal ik je van de lijst af.
Wat gaan we dit jaar doen? Een rondreis door Marokko dus, met een huurauto en we beginnen dit keer met z’n drietjes. Tessa is al een keer in Marokko geweest, dus die gaat niet mee. Maar, op 6 juli sluiten Susanne, Jeroen, Niels en Floor zich bij ons aan en zullen we 2 weken samen rondreizen en daar verheug ik me enorm op! We vinden het heel spannend: van het georganiseerde Amerika naar het “chaotische” Marokko!! Wat gaan we tegenkomen: kamelen, gesluierde vrouwen, hitsige opdringerige Marokkaanse mannen, “duizend-en-één-nacht” taferelen? We zullen het zien! Morgen vertrekken we vanuit Eindhoven naar Marrakesh, daar slapen we één nachtje en dan gaan we direct door naar de kust, naar Essaouira. Morgen meer!!

• 01 Juli 2019 - 02:01

Janine:

Feine vakansie

• 01 Juli 2019 - 10:58

Merie:

Superleuk weer um te laeze!
    Ik krieg in dees verslaage mier van och mei as de res van ut jaor :)
    Hiele fijne vakansie gewins!

• 01 Juli 2019 - 15:56

Gerda Diddens:

ein hiele fijne vakantie mam en oap