Tropic (Bryce Canyon), 27 juli 2016 - Reisverslag uit Tropic, Verenigde Staten van Anne-Marie Smets - WaarBenJij.nu Tropic (Bryce Canyon), 27 juli 2016 - Reisverslag uit Tropic, Verenigde Staten van Anne-Marie Smets - WaarBenJij.nu

Tropic (Bryce Canyon), 27 juli 2016

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie

27 Juli 2016 | Verenigde Staten, Tropic

Vanmorgen na een stevig ontbijt bij Wildcat Willies zijn we richting Bryce Canyon gereden. De route begon met een prachtige bergweg die nog in Zion lag. Mijn fototoestel maakt overuren. Het is zooo mooi hier!! Na de bergweg duurde de route nog 2,5 uur tot de ingang van Bryce Canyon. Ik dacht dat het niet meer mooier zou worden. Maar jawel hoor. Bryce is zomogelijk nog mooier dan Zion. Mijn camera heeft de hele middag niet uitgestaan. Overal waar je keek was het echt schitterend. Deze canyon is voornamelijk roze/oranje gekleurd. Met allemaal geribbelde rotspuntjes. Het is heel moeilijk te omschrijven, bekijk de foto's maar eens. Hier mocht je wel met de auto helemaal naar het eindpunt van de canyon. Dat was best een lang stuk en tijdens deze autorit viel Tim in slaap. Tot groot genoegen van Tessa, die natuurlijk even de draak moest steken met Tim. Zie de foto's!! Op de route lagen weer vele uitzichtpunten en wandelingen. Tijdens onze laatste wandeling zijn we een stuk in de canyon afgedaald. Omdat de temperatuur hier toch nog altijd boven de 30 graden is, en de weg best steil, zijn dat pittige wandelingen. Maar absoluut de moeite waard. Vandaag waren we eens op tijd in ons hotel, yeah! We hadden zelfs nog tijd om even te zwemmen. We hebben hier een soort primitief huisje, maar er staan ook campers. Beetje camping idee dus. Er zit een restaurant bij, waar we lekker gegeten hebben. Wel lang op ons eten moeten wachten, maar er was live muziek, dus dat was wel lachen. Nu gaan we weer lekker slapen, want morgen moeten we weer klaar zijn voor onze volgende canyon. Tot morgen!

• 28 Juli 2016 - 08:24

Pieter:

Looking good, !!!

Ik kièk al oèt nao de 2, 3, 4 of misschien wal 11 fotoalbums...
    't Eine moment bisse in un toffe stad en dan weer in the middle of nergös.
    Un paar sjieke dinger heb geej gehad maar ik weit zeker det d'r nog mier kwante dinger op ógge paad komme.

't Is alweer donderdaag...
    Pap haet de cruise control van d'n Jeep aangezatte, un lekker meziekske op de achtergrond, 't prinsje leet op de achterbank te slaope, de dochter is um aan 't vervaele en mooders is foto's aan 't make....
    Noow onderwaeg nao de filmset van Roadrunner in Zion NP...

Enjoy

ps. Check out the local brewery in Moab

• 28 Juli 2016 - 09:23

Mam En Pap:

Ik kan me voorstellen dat jullie geweldige