Boumalne, 11 juli 2019 - Reisverslag uit Boumalne, Marokko van Anne-Marie Smets - WaarBenJij.nu Boumalne, 11 juli 2019 - Reisverslag uit Boumalne, Marokko van Anne-Marie Smets - WaarBenJij.nu

Boumalne, 11 juli 2019

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie

11 Juli 2019 | Marokko, Boumalne

De dag is alweer bijna ten einde en ik moet nog verder schrijven, anders raak ik veel te veel achter. Ik begin bij, het weer uitstekende, ontbijt in de woestijn. We rekenen af en worden weer terug gebracht naar onze auto’s. We laten de woestijn achter ons en rijden richting Tinerhir, in de Todrha-kloof. Een uurtje of 3. We rijden de kloof een stuk in en draaien ons dan om naar het begin van de kloof. We doen een stukje te voet. We hebben het naar onze mening wel voldoende bekeken en rijden verder naar Boumalne du Dadès in, zoals gezegd in de Dadès-kloof. Hier aangekomen hebben we lekker even aan het zwembad gelegen en we hebben hier het avondeten gebruikt. Het is hier wel een stukje duurder. Het is best een groot complex, met een groot zwembad. Ik kan niet meteen mijn draai vinden en heb dan ook een beetje een “päörtje”. Waarom? Vraag het mij niet, je hebt van die dagen. De volgende dag gaan er dus 5 een fikse wandeling/klim maken met een gids. Ze vertrekken om 9 uur en hebben er zin in. Floor en ik blijven dus lekker bij het zwembad. Als de groep terugkomt zijn ze doodmoe en heel erg tevreden en voldaan. Het was heel erg mooi!! Als ik hun beschrijving hoor, ben ik blij dat ik niet meegegaan ben (ook omdat mijn päörtje nog steeds niet weg is). We lunchen weer hier en dan ga ik maar even op bed liggen lekker in de airco. Redelijk opgeknapt als ik weer wakker wordt, besluiten Jan, Tim en ik om nog een eind de kloof in te rijden met de auto. Erg mooi, blij dat ik dat gedaan heb, want ik voel me stukken beter daarna. Avondeten doen we hier en dan moeten Susanne en ik nog even druk bijschrijven. Tot morgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Marokko, Boumalne

Anne-Marie

Actief sinds 28 April 2016
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 15667

Voorgaande reizen:

01 Juli 2019 - 21 Juli 2019

Marokko 2019

24 Juni 2018 - 20 Juli 2018

Amerika 2018

16 Juli 2016 - 07 Augustus 2016

Amerika 2016

Landen bezocht: