Erfoud, 9 juli 2019 - Reisverslag uit Erfoud, Marokko van Anne-Marie Smets - WaarBenJij.nu Erfoud, 9 juli 2019 - Reisverslag uit Erfoud, Marokko van Anne-Marie Smets - WaarBenJij.nu

Erfoud, 9 juli 2019

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie

09 Juli 2019 | Marokko, Erfoud

Ik lig hier heerlijk aan het zwembad. De temperatuur is inmiddels opgelopen tot een graadje of 35 en het wordt nog warmer vandaag. Omdat we waarschijnlijk vanavond geen wifi hebben, schrijf ik nu alvast. We zijn op dit moment hier de enige gasten. Het Belgische gezin is vertrokken. De kids kunnen zich hier even helemaal uitleven in het zwembad. Ze kunnen hier ook tafeltennissen, darten en er liggen wat fitness apparaten. Ontbijtje vanmorgen op het schaduwrijke terras was heerlijk. Op de theekan zit echt een schattige gehaakte houder om het hete oor van de kan. Mam: kijk maar eens en begin maar vast te haken. We wilden hier ook de lunch gebruiken en toen we dat vroegen, wilden ze weten wat we wilden eten. Uuuuhhh, doe maar een suggestie. Hebben jullie al berber-pizza gehad? Nee dus. Nou, doe dat maar dan, met lekker veel vers fruit. Ze gaan die pizza dan bakken in de openbare oven in het dorp (public oven). Is heel normaal hier. Vanavond slapen we dus na de kamelentocht in berber-tenten. Natuurlijk geen échte primitieve tenten, maar netjes met stromend water en elektriciteit. We hebben het hier natuurlijk wel over Anne-Marie!! Jullie weten hoe ik ben...... Geen idee wat er precies gaat gebeuren vanavond, dus we laten ons maar verrassen. Op dit moment geeft de weersverwachting nog veel wind aan voor vanavond, dus misschien wel zandstorm. Het zicht moet wel heel goed zijn vanavond, dus we hopen op een heldere sterrenhemel met wel duizenden sterren! We laten ons verrassen. Tot morgen.

• 09 Juli 2019 - 19:34

Gerda Diddens:

vraag maar of ze daar een patroontje van hebben,in het nl dan haak ik het zo na

gr.mam