Las Vegas, 19 juli 2018 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Anne-Marie Smets - WaarBenJij.nu Las Vegas, 19 juli 2018 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Anne-Marie Smets - WaarBenJij.nu

Las Vegas, 19 juli 2018

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie

19 Juli 2018 | Verenigde Staten, Las Vegas

En dan zit het er echt bijna op! We zitten op dit moment nog in het Bellagio hotel, te "wachten" tot we naar het vliegveld kunnen gaan. We zouden om half 10 vanavond vertrekken, maar daar is al een uurtje vertraging bijgekomen. Toen we hier gistermiddag aankwamen zijn we nog even lekker het zwembad ingedoken. Het is hier werkelijk bloed en bloedheet. Onze kamer (die natuurlijk weer ge-upgrade was) kijkt uit op de wereldberoemde fonteinen. Vanaf de 26e verdieping hebben we een prachtig uitzicht op de fonteinen én op een groot gedeelte van de Strip. Als je de TV op je kamer op een bepaald kanaal zet, krijg je dezelfde muziek te horen, die ze buiten bij de fontein-show ook horen. Techniek staat voor niks. Gisteravond natuurlijk ook weer het casino in gegaan, maar niks spectaculairs gewonnen. Ze hadden op een gegeven ogenblik Tim in de gaten en hij moest weg! Hij balen natuurlijk. Maar hij is toen lekker naar de kamer gegaan, waar 's avonds om het kwartier een fontein-show is. Tessa moest zich ook legitimeren, maar zij mocht natuurlijk blijven. Vanmorgen na een (peperduur) ontbijt zijn we nog even over de strip gelopen, waarbij we zoveel mogelijk geprobeerd hebben binnen te blijven. Is toch altijd weer leuk hier. Daarna toch weer even het casino in, de verleiding blijft lonken!! En nu zit ik lekker met een cappuccino (van 6 dollar) op een overdekt terras te typen en te roken. De rest van het gezin ligt aan het zwembad.
Nou, ik zou zeggen, bedankt weer allemaal voor het lezen en we zien ons wel weer ergens!! XXX, Jan, Tessa, Tim en Anne-Marie

• 20 Juli 2018 - 11:48

Merie:

Neeg te geluive.....alweer veurbeej!
    Weer met vuuel plezier gelaeze! Goeije reis truuk naor os Sahara-achting hofje!

• 26 Juli 2018 - 15:56

Susan:

Ut waas leuk um te laeze !
    gGooje reis truuk