Needles, 2 augustus 2016 - Reisverslag uit Needles, Verenigde Staten van Anne-Marie Smets - WaarBenJij.nu Needles, 2 augustus 2016 - Reisverslag uit Needles, Verenigde Staten van Anne-Marie Smets - WaarBenJij.nu

Needles, 2 augustus 2016

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie

02 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Needles

Ik zit hier op dit moment aan het zwembad van ons hotel (we waren vandaag eens heel erg op tijd), nog nagenietend van vanmorgen. De helikoptervlucht boven de Grand Canyon: met stip op nummer 1!! Wat een ervaring, wat een uitzicht, helemaal niet met woorden te beschrijven. De Grand Canyon is al mooi, maar om hem dan van bovenaf te zien, echt, waanzinnig!! Tijdens de vlucht kregen we door de piloot uitleg over de canyon in het engels, maar er was ook een bandje met uitleg in het nederlands. Echt weer super geregeld. Ook werd er regelmatig muziek opgezet en dat was echt lachen. Stukken muziek uit Star Wars, Indiana Jones, Rocky, maar bijvoorbeeld ook U2, it's a beautiful day. Daar stegen we trouwens mee op. De hele vlucht duurde ongeveer een half uurtje en was veel te snel voorbij. Natuurlijk hebben we ook de foto gekocht, die van te voren bij de helikopter gemaakt werd, voor het luttele bedrag van $ 20!! Maar ja, we kregen zelf nauwelijks tijd om foto's te maken buiten. In de helikopter natuurlijk wel, maar je knipt toch door de ramen. Al en al een super ervaring. Er stond vandaag voor de rest eigenlijk niets op ons programma. We wilden nog een stuk route 66 rijden, maar dat stelde niet zo heel veel voor. Onze overnachtingsplaats is dus in Needles, gewoon een doorgangs stadje. Vanmiddag hebben we dus lekker aan het zwembad gelegen, wat erg welkom was bij alweer 42 graden. Vanavond lekker op ons gemak eten hier en een keer op tijd naar bed. Morgen ons laatste park alweer: Joshua Tree NP. Tot morgen.

• 03 Augustus 2016 - 08:42

Merie:

Det klink alweer fantastisch! Wat zalt geej un indrukke hebbe opgedaon!! En wat zal deze vakantie-album d'r fantastisch oet komme te zeen!

• 03 Augustus 2016 - 09:37

Leonie:

Dat wil ik ook ooit nog eens doen! Benieuwd naar de foto's ... Geniet nog van het laatste stukje!