Las Vegas, 25 juli 2016 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Anne-Marie Smets - WaarBenJij.nu Las Vegas, 25 juli 2016 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Anne-Marie Smets - WaarBenJij.nu

Las Vegas, 25 juli 2016

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie

25 Juli 2016 | Verenigde Staten, Las Vegas

Las Vegas, wat een stad! Met niets te vergelijken. Het bruist hier, dag en nacht. Gisteravond zijn we een heel stuk over de Strip gelopen. Wooooww! Het ene hotel nog groter dan het andere. En alle soorten volk loopt hier rond. Tim en Jan zijn in de achtbaan bij hotel New York geweest. Tessa en ik zijn in die tijd even gaan gokken. Yeah, 50 $ gewonnen (die we later natuurlijk weer hebben verloren). Je mag in Amerika nergens roken, behalve hier in Las Vegas: een grote asbak!! Op de een of andere manier voel ik me hier in de casino's erg thuis. Hoe zou dat nou komen, hahaha. Ik ben al een aantal keer hier gewoon aan een automaat gaan zitten kijken en roken. Dan is ons eigen casino maar kneuterig. Geldverwerking heb ik hier helaas nog niet ontdekt. Het zit hier gewoon dag en nacht vol. Maar, ik moet wel zeggen, de croupiers kijken hier allemaal erg zuur en zijn ook best wel oud. En bijna allemaal chinees. De bediening daarentegen is gekleed in zeer pittige jurkjes, die niets aan de verbeelding overlaten. Vanmorgen hebben we lekker uitgeslapen. Vanmiddag zijn we toch weer een stuk gaan rijden. Naar "oud" Las Vegas", waar het allemaal ooit begonnen is. Daarna stond de Stratosphere op het programma. Dat is een toren van 350 meter hoog, met bovenop een "vrije val". Tim en Jan wilden die wel even uitproberen. Heftig!! Het uitzicht daarboven was natuurlijk geweldig. Terug in het hotel hebben we nog even gezwommen in een van de tig zwembaden. Vanavond hebben we bij Hotel Mirage een soort show bekeken van een uitbarstende vulkaan. Het kan hier allemaal. Daarna natuurlijk nog naar de beroemde fonteinen van het Bellagio gekeken. We hebben de avond afgesloten in het casino en met 80 $ winst konden we lekker gaan slapen. Geen miljonair geworden dus, maar een ontzettend leuke tijd gehad hier. Morgen weer verder!

• 26 Juli 2016 - 15:36

Gerda:

wat zien jullie toch prachtige mooie gebouwen tessa en tim vinden het zeker ook wel geweldig gr.mam

• 26 Juli 2016 - 16:56

Janine:

• 26 Juli 2016 - 16:58

Janine:

Wtf.......waor is mien reactie beej veurig bericht??

• 26 Juli 2016 - 23:13

Leonie En Tonny:

Wat leuk om jullie verhalen te lezen! Geweldige foto's ... Ondanks dat ik van natuur houd vind ik de foto's van Vegas ook gaaf! Iets voor op de bucketlist. Hele fijne reis nog!!