Las Vegas, 24 juli 2016 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Anne-Marie Smets - WaarBenJij.nu Las Vegas, 24 juli 2016 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Anne-Marie Smets - WaarBenJij.nu

Las Vegas, 24 juli 2016

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie

24 Juli 2016 | Verenigde Staten, Las Vegas

Nou, minder heet was inderdaad een illusie! Vanmorgen met opstaan was het alweer 42 graden. Maar, we zeuren niet, pakken de auto weer in en door!! Eerst naar Devil's Golf Course gereden. Dat is een enorm veld met zoutkristallen, erg apart. Daarna naar Badwater. Het laagste punt In Noord-Amerika, 85,5 mtr. Onder zeespiegel. Daarna nog een prachtige route door Artist Drive. Een 14 kilometer lange weg door de bergen, waar allemaal verschillende kleuren in de rotsen te zien zijn. Daarna moesten we Death Valley echt verlaten, want ons volgende doel was nog een rit van dik 2 uur. En wat voor een doel.... Omdat ik de hotels heb uitgezocht voor onze trip, vond ik het wel een goed idee om het Venezian te boeken in Las Vegas. En dat was een heel goed idee. Tijdens het inchecken wisten we al niet waar we moesten kijken. Onze auto werd trouwens geparkeerd. Het bleek dat de suite die ik voor ons geboekt had "uitverkocht" was en we kregen dus een upgrade naar een mooiere suite. De Rialto suite, (de naam alleen al). Prima actie! Het is hier zoooo groot en luxe!! Onze suite is groter dan de hele benedenverdieping van ons huis incl. de tuin. Er staan alleen al 3 TV's, waaronder een in de badkamer. In de badkamer: dubbele wastafel, bad, aparte douche, toilettafel met stoel en een gesloten WC. In de "woonkamer" een bankstel met 2 fauteuils, een grote glazen salontafel, een eettafel met stoelen en diverse kasten. En natuurlijk 2 grote tweepersoonsbedden. Ik zal nu ophouden met het beschrijven van deze pure luxe...We gaan ons nu even opfrissen en dan lekker Las Vegas in. Straks nog even spelen (gokken hahaha) en wie weet kan ik morgen typen dat we miljonair zijn geworden! Tot morgen.

• 25 Juli 2016 - 10:25

Gerda:

hallo komen jullie nog wel naar huis na allemaal die luxe geweldig gr mam,