Furnace Creek (Death Valley NP), 23 juli 2016 - Reisverslag uit Furnace Creek, Verenigde Staten van Anne-Marie Smets - WaarBenJij.nu Furnace Creek (Death Valley NP), 23 juli 2016 - Reisverslag uit Furnace Creek, Verenigde Staten van Anne-Marie Smets - WaarBenJij.nu

Furnace Creek (Death Valley NP), 23 juli 2016

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie

23 Juli 2016 | Verenigde Staten, Furnace Creek

Death Valley: ik kan er kort over zijn. Bloed en bloedheet en adembenemend mooi!! Vanmiddag was het hier 50 graden en nu om 10 uur 's avonds nog altijd 40 graden. Het is net of je de hele tijd voor een groot vuur staat. Echt heet gewoon. We weten niet hoe we het water naar binnen moeten krijgen, hahahaha. Eigenlijk is het ook veel te warm om echt iets te ondernemen. Ik blijf dan ook het liefste in de auto bij de airco. Toch hebben we natuurlijk weer vanalles bekeken. Een mooie canyon en prachtige zandduinen. Vanavond zijn we naar een uitzichtpunt (Zabriskie Point) gereden voor de zonsondergang. Alleen al om hier rond te rijden is al prachtig. Zo'n divers landschap!! Zojuist heeft Jan nog even een poging gedaan om een kakkerlak te vangen die in ons huisje zat. Mislukt dus! Dat smerige ding kruipt dus nog ergens rond en het was echt niet zo'n kleintje. Tessa en ik zijn niet echt blij. Maar goed. Morgenvroeg staan er nog wat punten op het programma hier in Death Valley. Hopenlijk is het dan iets minder heet. Daarna rijden we richting Las Vegas. Tot morgen.

• 24 Juli 2016 - 07:39

Roel En Ilona:

"Death valley minder heet" hahahaha, succes!

• 24 Juli 2016 - 09:07

Susanne:

Ein veurdeil as ut zoë heit is, de raaks zoëmaar weer de euvertollige kilo's kwiet!!
    Waal leuk um allemaol te laeze.
    Heej is ut auk lekker weer ( gewoën midde 20 met aaf en toe un bui)
    En vaerder zien we allemaol gewoën aan ut werk en is der niks bizonders te melde.
    Thekla en Etiënne zien vanmorge vertrokke richting Zuid-Frankriëk en de res geit pas euver un paar waeke.
    Weej nog 3, ut aaftelle is noow waal begôs, maar zien nog hiël drök in hoës met de zôlder!
    Zweit ze nog,
    Xxxx
    Susanne

• 24 Juli 2016 - 18:45

Merie:

50 graade...

• 24 Juli 2016 - 20:49

Susan:

Leuk om og reisverhaole te laeze.
    Have fun !

• 24 Juli 2016 - 20:49

Gerda:

Tim; Horn_VVV 1-20

• 25 Juli 2016 - 17:26

Ad En Truus:

iets warmer als in Turkije (43 gr) en dat was al erg. leuk dat we jullie zo kunnen volgen.
    wij wensen jullie nog een goede reis en een hele fijne vakantie
    groetjes ad en gtruus